syafeerasharifuddin here ♥
mood : happy gila harini *ALHAMDULLILAH , semua baik baik aje ;)
welcome ladies and gentlements , ecececeh :D dah buka follow ye *WAJIB* by the way this is SYAFEERA OFFICIAL BLOGSPOT ^^ caiyokk
♥ ANDA ORANG YG KE ♥

Thursday, March 1

no words can describe my feelings for you 'A' ♥

you really mean SOMETHING to my life ;) 

kau selalu ada dengan aku walau apa pun yang berlaku 
aku sayang kau bodoh !
aku tahu aku banyak buat salah , buat kau sakit hat , tapi tuh dulu :)
aku sekarang dah lain , sangat lain
aku nak kau tahu yang aku sayang sangatsangat dekat kau 
PERCAYA LAH !
aku nak satu hari nanti bila aku dah takde kat dunia ni , aku nak kau jaga diri , ingat aku selalu 
kau takpayah nak rindu dekat aku sebab aku sentiasa ada dengan kau 
okay sayang ? 
hehehehe , aku happy sangat dengan kau , SUMPAH !
ni sekarang kau on the way dekat atas highway , just because to see me in KL :'(
thats is so sweet biy 
hm , pegorbanan kau kat aku BESAR  kan ? :D hehehe
sumpah aku batak kat kau sekarang ni , hahahaah CHOYYY ;D 
 aku dah lah tengah demam , dengan muka aku hitam ni -,- baru main OPEN NETBALL kat tengahtengah panas setengah hari , dah hitam macam anak keling , no effense k ;)
hehehehe :D haraphara kau terima aku seadanya nya 
aku dah demam seminggu ni , tah nape tah aku lemah semacam ni 
pelik ?? tak pernah pernah aku macam ni kot --' 
mcam babi je !! AKU BENCI DEMAM .

herrrr --' k lah nak tunggu kau kat depan ni , sebelum tuh aku makan dulu ye ^^v hehehe kpeace
byebye love  I LOVE YOU WITH ALL MY HEART :* MUAHHHMUAHH 


LOTS OF LOVE BY --> syafeera sharifuddin ♥

No comments:

segala tercatat di atas adalah HAK MILIK SYAFEERA SHARIFUDDIN